Продавець PrettyLady.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
647 відгуків
«PrettyLady.com.ua»
+380502336769
+380732336769
+380962336769

Поширені питання

  • Я хочу дізнатися більше інформації про конкретний товар.

    • Ми надаємо Вам всю необхідну для Вас інформацію, таку як: розмір, колір, матеріал.
    • Якщо Ви потребуєте додаткової інформації, зателефонуйте або напишіть нам (у листі вкажіть назву продукту або посилання на нього).
  • Якими транспортними службами ми можемо відправити Ваш замовлення?

    • Транспортна компанія «Нова Пошта».
    • Укрпошта.
  • Як оплатити замовлення?

    • Оплатити своє замовлення Ви можете двома способами:

    1-й спосіб оплати: Передоплата 100% на картку Приватбанку.

    2-й спосіб оплати: Оплата при отриманні на складі Нової Пошти чи іншого кур'єрської служби з передоплатою 50 грн (накладений платіж).

  • Чи можу я змінити замовлення?

    Зв'яжіться з нашою сервісною службою. Якщо Ви ще не зробили оплату, зміни можливі.
  • Як замовити товар?

    • Дуже просто. Додайте вибраний товар у корзину, вкажіть всі необхідні дані в полях для заповнення та з Вами в робочий час зв'яжеться наш менеджер. Або Ви можете написати нам на email або зателефонувати за вказаним номером телефону на сайті.
  • Чи можу я повернути товар, який мені не підійшов по тій або іншій причині?

    Повернення або обмін товару можливий при дотриманні таких умов:

    - якщо товар не використовувався;

    - якщо збережено його товарний вигляд і споживчі властивості;

    - збереглися бірочки і оригінальна упаковка.

    Яким чином проходить повернення або обмін: Покупець зв'язується з менеджером магазину протягом 2-х днів після отримання товару та повідомляє про своє бажання повернути або обміняти товар. Далі покупець надсилає товар назад за свій рахунок без післяплати. Ми, в свою чергу, отримуємо товар, перевіряємо його цілісність і цілісність упаковки, наявність бирок. Якщо все в порядку, ми повертаємо вам гроші на карту або проводимо обмін.

    У разі обміну або повернення товару всі транспортні витрати оплачує покупець.

    У разі, якщо ви замовили річ післяплатою (з передоплатою 50 грн) і відмовилися її забирати, вашої передоплатою ми частково покриємо витрати на доставку товару до вас і до нас (у цьому випадку повернення нам мінімально виходить в районі 60 грн в обидві сторони).

  • Скільки потрібно чекати замовлення?

    Якщо товар є в наявності, він буде доставлений Вам:

    • Новою поштою протягом 1-3 днів в залежності від Вашого міста.
    • Укрпоштою протягом 3-10 днів залежно від Вашого міста.
  • Чому ми беремо передоплату 50 грн при оформленні замовлення післяплатою?

    При оформленні замовлення післяплатою ми беремо передоплату 50 грн, як гарантію того, що ви надійний покупець і віднімаємо цю суму при оформленні посилки. Всі витрати (комісія Нової пошти і зворотна доставка грошей), пов'язані з отриманням посилки з післяплатою, оплачуються покупцем.

    Ми довіряємо нашим покупцям, але зараз все частіше трапляються випадки, коли замовлення оформляють покупці, які роблять замовлення несвідомо або просто "балуються", або просто хочуть подивитися на товар, не збираючись при цьому його купувати, або ж у покупців змінюються обставини і вони вирішують не приходити за товаром.

    У таких численних випадках магазину доводиться оплачувати мінімум 60 грн за повернення нам НАШОГО товару назад. Прикро, звичайно, що таке буває, тому ми беремо передоплату.

  • Які гарантії того, що вас не обдурять при внесенні передоплати?

    Уважаемые заказчики и заказчицы, к сожалению, существует большой процент людей, которые пропадают и не забирают свои заказы, оставляют их на почте, товар приходит назад со штрафными санкциями за "хранение" товара на почте - это, как минимум, не приятно, я уже не говорю о финансовых потерях и потере времени. Они не подходят к телефону и не отвечают на сообщения. В результате мы имеем потраченное время и деньги за пересылки товара и его доставки обратно.

    Какие же тогда гарантии, что мы Вас не обманем, что мы не просто собираем предоплату чтобы потом исчезнуть?
    • Во-первых: нет смысла рубить сук, на котором сидишь... сделать так хотя бы раз, значит испортить себе репутацию мгновенно и бесповоротно. Такая информация распространяется очень быстро! Поэтому в этом нет никакого смысла - обмануть получится один-два раза, прежде чем тебя "раскусят", и то в лучшем случае гривен на 150. 
    • По-друге: Якщо Ви кладете гроші через термінал, Приват24, відділення банку або відправляєте грошовим переказом, то дані щодо цієї операції обов'язково будуть збережені. Довести, що Ви передавали гроші людині також дуже легко, оскільки операція про це перекладі зберігається в банку, що показує Вашу правоту.
  • Через деякий час необхідно оплатити замовлення?

    Ми тримаємо резерв за покупцем 2 робочих дня. Після цього резерв анулюється і товар може бути замовлений іншим покупцем.
  • Як дізнатися, чи є ще товар в наявності?

    На нашому офіційному сайті ви завжди можете побачити товар, який зараз є в наявності.
  • Хто платить за доставку?

    • Доставка за рахунок покупця.
  • Сколько будет стоить доставка?

    Если доставка осуществляется компанией «Новая почта», узнать тарифы доставки заказа в Ваш населённый пункт можно на сайте: http://novaposhta.ua/frontend/calculator

    СТОИМОСТЬ ДОСТАВКИ*

    - Новая Почта - по предоплате (полная оплата товара на карту Приватбанка) = 30-40 грн (в зависимости от объема посылки).

    - Новая Почта - наложенный платеж (оплата товара при получении) = 60-80 грн (в зависимости от объема посылки и суммы наложенного платежа). 

    - Укрпочта - доставка 15-20 грн (в зависимости от веса и объема посылки).

    * Вартість доставки виключно за тарифами перевізників. Дані про вартість доставки приблизні, оскільки в результаті зміни тарифів на послуги перевізників, вартість доставки може змінюватися.